Vi har lyttet til jer …

Vi har lyttet til Jer …. som gerne vil i gang med Tekniks dykning, men ikke føler sig helt klar!

Vi har sammensat et forløb der gør dig klar, fra hvor du er idag, videre til tec basic og slutter med et TEC 40 kursus.

Du får 3 certificeringer + APEX dykkercomputer og transmitter.

Normal pris 18.190,- dkr. Samlet forløb Tilbud 9.995,- dkr

Vil du udforske skjulte skibsvrag og opleve dybder, som få dykkere nogensinde vil se? Start din tekniske dykkerrejse med Københavns Dykkerskole, hvor vi tilbyder den perfekte kombination af PADI udstyrsspeciale ,PADI Tec Basics samt Tec 40 kurser.

Vores kombinerede kursus begynder med Udstyrsspeciale og Tec Basics, hvor du vil få hands-on erfaring med teknisk dykkerudstyr din nye dykkercomputer og lære de grundlæggende teknikker. Efterfølgende tager du skridtet videre til Tec 40, hvor du vil øge din dybdelimit og blive dygtigere til at planlægge og gennemføre dekompressionsdyk. Unikke Dyk, Unikke Oplevelser.

Med Københavns Dykkerskoles erfarne instruktører, vil du ikke blot lære de nødvendige færdigheder for sikker teknisk dykning, men også få adgang til enestående dykkersteder, som er gemt væk for den gennemsnitlige dykker.

Dette er ikke bare et kursus; det er starten på et liv fuldt af dykkerudfordringer og eventyr. Tag skridtet ind i en ny verden og udvid dine dykkergrænser med Københavns Dykkerskole.

Dyk ind i fremtiden med den rette uddannelse og et fællesskab, der deler din lidenskab for dykning. Vil du vide mere kontakt os eller book Dit Eventyr i Dag!