Orienteringsløb under overfladen

Elsker du en udfordring, og kan du bruge et kompas? Så find sammen med din makker og tilmeld jer Københavns Dykkerskoles store orienteringsløb under overfladen og oplev Havheksen på en hel ny måde. Holdpris (2 pers.) 199,-

199 kr.

Beskrivelse

Orienteringsløbet er for alle dykkere. Der vil være poster, som er relativ lette at lokalisere, og der vil være poster, som er noget sværere at lokalisere.

Det hold, som har lokaliseret flest poster i rigtig rækkefølge på hurtigst tid vinder. Er der mere end en vinder, trækker vi lod om førstepladsen.

• Tidspunkt: søndag den 4. august 2024 kl. 10:00 – 16:00.
  • Sted: omkring Havheksen, Amagerstrand, Strandstation 3.
  • Der dykkes med 12 liters flasker med min 200 bar – forventet tid maks. 60 min.
  • Førstepræmien er en lækker våddragt fra Cressi, værdi ca. 3000 kr.
  • Der er selvfølgelig en dragt til hver af vinderne.
  • Sidste frist for tilmelding er fredag den 26. juli kl. 16:00.

Når I er tilmeldt, vil I modtage jeres starttid via Email.

Pris per hold (2 personer): 199 kr. Beløbet går til forplejning samt luft.