PADI Rescue diver kursus

Elsker du din dykkermakker? Så bliv PADI Rescue diver!

Uanset om din dykkermakker er dit livs kærlighed, et familiemedlem, en gammel ven eller en ny ven du lige har mødt – er det vigtigt at vise din dykkermakker, at du virkelig er der for dem når det gælder.

Og hvilken måde er bedre end at vise din dykkerven noget kærlighed på, end ved at blive PADI Rescue Diver?

PADI Rescue Diver-kurset hos Københavns dykkerskole hjælper dig med at blive den bedste dykkermakker du kan blive, ved at forbedre dine evner til at forebygge og håndtere problemer i vandet. Ikke alene vil du blive mere sikker på dine egne dykkefærdigheder, du vil også blive mere sikker på din evne til at hjælpe din dykkermakker i potentielle nødsituationer.

De vil elske dig for det!

Start din Rescue Diver-rejse nu  – Måske dig og din dykkerven kan tage på denne oplevelse sammen!

Gennemførelse af PADI Rescue Diver Course
Dykkere beskriver PADI Rescue Diver-kurset som det ‘mest udfordrende, men alligevel mest givende kursus’ – med god grund. Den praktiske side af kurset er baseret på en række redningsscenarier, der kredser om færdigheder, der bruges til at hjælpe enten en bevidst eller ikke bevidst-reagerende dykker, både i overfladen og under vandet. Når du arbejder med en PADI-instruktør, lærer du at blive en bedre dykkermakker ved at øve nødsituationer.

Du vil øve vigtige problemløsningsfærdigheder, som rollespil indtil det føles naturligt, ved at lære færdigheder som:

• At genkende og håndtere stress hos andre dykkere
  • Redning af paniske/ikke reagerende dykkere
  • Manglende dykkerprocedurer
  • Brug af Nødudstyr/skadesteds ledelse
  • Førstehjælp og skadesbehandling

For at gennemføre PADI Rescue Diver-kurset skal dykkere have gennemført HLR og førstehjælpstræning inden for de sidste 24 måneder. For dykkere, der ikke allerede har denne forudsætning, gennemføres Emergency First Response Primary and Secondary Care-kurset hos os i Københavns dykkerskole. Under øvelser vil du arbejde med at give ilt, bruge flydeobjekter, markeringsbøjer, hjertestarter og CPR mannequiner.

Undervejs vil du også sætte dig ind i din kammerats gear. På den måde er du bedre forberedt i tilfælde af et problem.
Mens emnerne på PADI Rescue Diver kurset er seriøse, er træningen meget sjov. Især hvis du gennemfører kurset sammen med din yndlingsdykker !

Vi starter nyt hold 6. April – Pris 3399,- d.kr.